poniedziałek, 1 lipca 2013

Nominajcja Liebster Award

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.Po odebrania  nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.Następnie Ty nominujesz 11 osób
 (informujesz ich o tym), oraz zadajesz im 11 pytań.Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Zostałyśmy nominowane przez:



Moje nominacje:
8. http://the-bitter-taste-of-happines.blogspot.com/

Więcej blogów nie mamy ...




1.Ulubiony sport?
Od Alexis: Siatka, kosz, noga.
Od Tii: Siatka.
2.Czemu zaczęłaś pisać bloga?
Od Alexis: Wzięło mnie natchnienie. Zaczęłam 3 lata temu i tak zostało.
Od Tii: Któregoś razu usiadłam na balkonie i wymyśliłam jedną historię i tak sobie pisałam...a później poznałam Olę (Alexis) i tak powstał blog.
3. Ulubiony kolor?
Od Alexis: Fiolet, zieleń i czerń.
Od Tii: Niebieski, zielony.
4. Czy inni akceptują cię, że jesteś directioner/beliber?
Od Alexis: Nie jestem ani tym, ani tym.
Od Tii: Tak samo ja.
5.Grasz na instrumencie?
Od Alexis: Nie, próbowałam na gitarze, ale nic z tego nie wyszło.
Od Tii: Nie :p
6. Ile masz wzrostu?
Od Alexis: 168cm
Od Tii: 160cm
7. Najzabawniejsza sytuacja jaka ci się przydarzyła?
Od Alexis: Dużo tego jest.
Od Tii: Dokładnie...
8. Jak się nazywa twoja najlepsza przyjaciółka?
Od Alexis: Monika (Tia)
Od Tii: Ola (Alexis)
9. Od czego jesteś uzależniona?
Od Alexis: Czekolaaaaaaada *.* i od Moni.
Od Tii: Czeeeeeeeeeeeeekolada xd dostajemy po niej ADHD :D i jasna sprawa od Oli. Nie wytrzymujemy bez siebie dnia.
10. Czego najbardziej nie lubisz w sobie?
Od Alexis: Swoich rudych włosów.
Od Tii: Nie wiem.
11. Kochasz pisać?
Od Alexis: TAAK. Uwielbiam.
Od Tii: No jasne :) Inaczej bym nie pisała.


Nasze pytania:

1. Twoje prawdziwe imię?
2. Kolor włosów?
3. Masz rodzeństwo?
4. Ulubione męskie imię?
5. Masz zwierzaka?
6. Wolisz miasto czy wieś?
7. Lubisz pisać?
8. Czego oczekujesz od przyjaciół?
9. Ulubiony kolor?
10. Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
11. Czemu założyłaś/eś bloga?

1 komentarz:

  1. Nominuję cie do Liebster Awards znowu xD
    Więcej informacji na mojej stornie w zakładce Libster Awards ;))
    http://emiloyross.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń